Wiem, że zdarzyło Ci się to nie raz. Otwierasz drzwi do garażu w piękny poranek i myślisz: "To byłby świetny dzień na jazdę bez hardtopa". Problem w tym, że w pobliżu nie ma nikogo, kto pomógłby ci zdjąć dach. W pewnym sensie żałujesz, że nie kupiłeś szmacianego dachu, a może nie. Z dobrym podnośnikiem przymocowanym do sufitu, możesz zdjąć dach w pięć minut, samemu i być na dobrej drodze. Oto lista najlepszych podnośników do dachów twardych Jeepa za rozsądne pieniądze.
Potrzeba trochę pracy łokci
Ten podnośnik dachowy firmy Harken nie jest napędzany silnikiem elektrycznym. Dach twardy zdejmuje się z Jeepa pociągając za linę, która za pomocą koła pasowego ciągnie za wszystkie cztery liny mocujące dach twardy. Dzięki systemowi kół pasowych nie potrzeba wiele siły, aby podnieść hardtop.
Jest on wyposażony w system zapobiegający opadaniu, który działa bardzo dobrze. Jeśli ładunek zacznie szybko opadać, bloczek zablokuje linę w miejscu. Można to było łatwo przetestować puszczając linę, gdy hardtop znajdował się w powietrzu. Zabezpieczenie przed opadnięciem natychmiast zatrzymało opadanie.
Instalacja tego urządzenia wymaga trochę pracy. Przymocowuje się do sufitu w czterech punktach. Producent sugeruje, że należy zamontować deski do sufitu, a następnie zamontować koła pasowe do desek. Jest to dobry pomysł. Po zamontowaniu jest on dość solidny.
Liny mocowane są do dachu za pomocą rzepów, które nie uszkodzą dachu.
Po zdjęciu dachu z Jeepa i wyciągnięciu Jeepa spod wiszącego dachu, mieliśmy wystarczająco dużo liny, aby opuścić dach aż do podłogi. Jest to świetna funkcja dla tych z Was, którzy nie chcą przechowywać swojego hardtopa wiszącego pod sufitem.
Moim ulubionym elementem zestawu podnośnika są wymienne śruby radełkowe do hardtopa. Sześć śrub kciukowych zastępuje standardowe śruby mocujące dach do Jeepa. W ten sposób można łatwo zdjąć dach bez użycia jakichkolwiek narzędzi.
Plusy:
Wady:
Jest to inteligentny podnośnik, który współpracuje z telefonem komórkowym.
W podnośniku Garage Smart zastosowano silnik elektryczny, który jest sterowany za pomocą aplikacji na smartfona. Aplikacja umożliwia ustawienie górnego i dolnego punktu zatrzymania. W ten sposób podnośnik zawsze zatrzymuje się w najwyższym i najniższym punkcie wybranym przez użytkownika.
Liny mocowane są do dachu za pomocą ogromnego, regulowanego zacisku. Po odpowiednim wyregulowaniu zacisku, aby pasował do Twojego dachu, zaczepienie go jest dziecinnie proste.
Instalacja wymaga trochę pomysłowości, ale za to bardzo dobrze trzyma się sufitu.
Kable automatycznie blokują się, gdy silnik nie pracuje, a czujnik wagi nie pozwoli mu podnieść więcej niż 200 funtów.
Połączenie bluetooth było trochę trudne na moim telefonie z androidem. Z bliska działało dobrze, ale z drugiej strony garażu było trochę nieregularne.
Ze względu na konfigurację zacisków, które mocują kable do dachu, to urządzenie naprawdę nie może być używane do niczego innego niż dachy twarde Jeepa.
Plusy:
Wady:
Szybkie, łatwe, równe podnoszenie
Jest to bardzo wydajny system podnoszenia dachów twardych Jeepa, który wykorzystuje silnik elektryczny do bezpiecznego i łatwego podnoszenia i przechowywania dachu twardego.
Wykorzystuje on stalowy system zaciskowy, który mocuje się do dachu bez konieczności otwierania tylnej szyby. Jest to bardzo przydatna funkcja, ponieważ ułatwia przechowywanie.
Dach twardy jest chroniony przed stalowym zaciskiem ramy za pomocą gumowych wkładek, które pokrywają większą część ramy.
Silnik może być zamontowany do sufitu lub ściany. Ja zamontowałem go do ściany i musiałem użyć kilku 2 x 4s dla wzmocnienia. Po zamontowaniu silnik jest bardzo stabilny na ścianie. Prawdopodobnie byłbym w porządku, gdybym zainstalował go bez tarcicy, po prostu nie czułem, że silnik był zamontowany wystarczająco bezpiecznie bez niego. Mogę być w tym względzie nieco analityczny.
Dzięki dodaniu łopatki wyważającej do stalowej ramy, dach twardy pozostaje bardzo wypoziomowany podczas podnoszenia. Silnik jest trochę wścibski, ale pracuje bardzo płynnie i wydaje się mieć więcej mocy, niż jest naprawdę potrzebne do podniesienia dachu Jeepa.
Podczas używania Hoist a Top należy uważać, aby gumowe wkładki pozostały na swoim miejscu podczas mocowania ramy do dachu. Wkładki mają tendencję do przemieszczania się.
Plusy:
Wady:
Łatwy w użyciu, praktyczny podnośnik do dachów twardych Jeepa
J-Barr to ręczny podnośnik dachów twardych obsługiwany korbą. Wyciągarka działa całkiem dobrze, więc nie potrzeba dużo siły, aby podnieść dach.
Wciągarkę można obsługiwać za pomocą wiertarki elektrycznej. Aby działała ona prawidłowo, potrzebna jest dobra wiertarka. Nie polecam używania taniej wiertarki o niskiej mocy do obsługi wyciągarki. To daje wiertarce dużo pracy.
Podnośnik mocuje się do dachu za pomocą czterech wyściełanych pasów. Rama, która obsługuje paski jest wyposażony w uchwyty, które ułatwiają przenoszenie hardtop wokół garażu.
Ten podnośnik jest bardzo praktyczny. Oprócz uchwytów do przenoszenia, jest on wyposażony w kabel o długości 25 stóp, a otwory montażowe są oddalone od siebie o 16 i 24 cale, aby dostosować się do odległości między większością belek stropowych.
Plusy:
Wady:
Dźwig do dużych obciążeń do podnoszenia wielu rzeczy
To jest żuraw. Ten elektryczny wciągnik jest przeznaczony do podnoszenia o wiele więcej niż tylko dach twardy Jeepa. Dostarczany jest z pasami zawiesia, które można wykorzystać z hardtopem, ale sugeruję zakup Jeep Hardtop Sling Kit. Zestaw zawiesi posiada pierścień na hak podnośnika, który łatwo przymocować do dachu twardego.
Ten elektryczny podnośnik ma 39 stóp kabla i solidny hak, który podniesie wszystko, co jest poniżej jego nośności.
Podoba mi się sposób, w jaki wciągarka może być zamontowana poziomo lub pionowo. Jest to bardzo solidne mocowanie, gdy jest zamontowany do sufitu.
Silnik porusza się trochę szybko, więc trzeba być ostrożnym. Automatycznie wyłącza się po osiągnięciu maksymalnej wysokości. Musisz kontrolować przycisk, ponieważ dostaje się tam dość szybko.
Moim największym problemem z tym podnośnikiem jest to, że przewód do kontrolera jest zbyt krótki. Po zamontowaniu na suficie musiałem stanąć na palcach, aby dosięgnąć przycisku podnoszenia.
Plusy:
Wady:
Na suficie można przechowywać o wiele więcej niż tylko dach twardy Jeepa
Ten podnośnik został pierwotnie zaprojektowany do przechowywania w garażu. Pochodzi z 4 stóp przez 4 stóp tacy, która jest podnoszona do sufitu na wszystkich czterech rogach przez kable. Konfiguracja podnoszenia czterech rogów, cztery stopy od siebie jest idealny do podnoszenia Jeep hardtop z paskami.
Liny blokują się w dowolnym położeniu. Dostarczany jest z korbą ręczną, która działa dobrze. Istnieje możliwość użycia wiertarki elektrycznej. Wiertarka jest w porządku, gdy obciążenie jest niewielkie, ale jeśli na tacę nałoży się parę setek kilogramów, akumulatorowa wiertarka będzie przepracowana. A przepracowane wiertarki mają tendencję do wypalania się.
Producent podaje nośność 250 funtów. Myślę, że byłbym trochę sceptyczny wobec załadunku tacy z 250 funtów i podnoszenia go do sufitu. Jestem pewien, że to urządzenie poradziłoby sobie z ciężarem twardego dachu Jeepa i dlatego jest na naszej liście recenzji.
Zainstalował się łatwo, a nawet pozwala na pochyłe sufity. Dostarczany jest z 2 calowymi śrubami mocującymi. Myślę, że biorąc pod uwagę szerokość płyty ściennej i obciążenie jednostki, że lepiej jest użyć 3-calowych śrub. Po zainstalowaniu z 3-calowymi śrubami jest bardzo bezpieczny.
Plusy:
Wady:
Niedrogi i praktyczny dla twardych dachów Jeepa.
Jest to dobry podnośnik do zdejmowania twardych dachów Jeepa. Dzięki paskom i 4-punktowej konfiguracji podnoszenia można go używać do wielu rzeczy. Można z łatwością podnosić kajaki, skrzynki magazynowe lub wszystko, co mieści się w limicie wagowym 145 funtów, ale doskonale nadaje się do dachów Jeepa.
Podnośnik jest obsługiwany przez jedną osobę ciągnącą za linę. Seria kół pasowych równomiernie podnosi 4 liny, które są przymocowane do pasów do podnoszenia. Taśmy są idealne do wsuwania przez otwory w dachu i podnoszenia go z Jeepa.
Liny pozwalają na znacznie bardziej płynną podróż niż liny, a ze względu na niską wagę dachu twardego, liny są bardziej niż zdolne do obsługi ładunku.
Instalacja urządzenia jest nieco trudna. Ważne jest, aby zamontować wsporniki w odpowiedniej odległości od siebie, używając 2 x4s lub 2 x 6s. Nie mówię, że jest to bardzo trudna instalacja, ale wymaga kompetentnego instalatora.
Miłą cechą jest automatyczna blokada. Jeśli podczas podnoszenia lub opuszczania dachu twardego puścimy linę, ładunek zablokuje się w miejscu, a nie spadnie na ziemię.
Plusy:
Wady:
Wybór mojego ulubionego urządzenia z tej listy był trudny, więc wybrałem więcej niż jedno. Jeśli chodzi o podnoszenie hardtopów Jeepa, uważam, że najlepszym wyborem są dwa podnośniki Harken. Można je szybko i łatwo zaczepić do dachu. System ciągnięcia liny podnosi dachy z Jeepa przy bardzo małym wysiłku. A w razie potrzeby można go wykorzystać do innych celów. Nie zaszkodzi również niska cena.
Jeśli musisz podnieść dach swojego Jeepa, ale chcesz, aby Twój podnośnik dawał Ci różne możliwości, proponuję podnośnik elektryczny Partsam. Ta rzecz naprawdę jest dźwig i będzie podnosić głównie wszystko, co trzeba przenieść wokół garażu. Jeśli trzeba załadować i rozładować sprzęt sklepowy, sprzęt trawnik lub meble, to będzie obsługiwać zadanie. Jednostka jest tak niedrogi, że pozostawia miejsce na zakup wszelkich pasków, haki, lub zaciski, które mogą być potrzebne.
You May Also Like: Najlepsze pokrowce na siedzenia dla Jeepa Wranglera
Każdy produkt z powyższej listy z łatwością podniesie hardtop z Twojego Jeepa i przechowa go pod sufitem. Rzecz w tym, że jeśli jesteś kimś, kto lubi robić rzeczy, są szanse, że znajdziesz wiele sposobów, aby skorzystać z podnośnika przymocowanego do sufitu garażu. Więc największy błąd, że można zrobić, to zakup wciągnika, który jest pod wyposażony do podnoszenia zadań, które mogą być za pomocą go.
Z tego powodu sugeruję, aby poważnie rozważyć wszystkie rzeczy, które mogą być używane wciągnik sufitowy dla, i podjąć decyzję w oparciu o to, a nie tylko na Jeep hardtopy.
You May Also Like:
Frank Loumena jest niezależnym pisarzem, który specjalizuje się w technologii motoryzacyjnej. Uwielbia samochody, ciężarówki, motocykle i wszystko, co się rusza. Jego ulubionymi towarzyszami są żona i trzy duże, szalone psy.